Kolozsvári Botanikus kert

Gyerek koromban voltam először a kertben, természetesen az idő múlásával  szép emlékek maradtak meg.
Mielőtt útnak indultam volna egy kicsit utána olvastam.
Az ajánlat csábító volt,  ezt újra látnom kel – gondoltam… Szerintem a lap készítője rég nem járt a kertben…
Kolozsvári Botanikus kert nagy csalódás volt. A bejárat és pár száz méteres környéke mondhatni szép és ápolt – de sajnos a kert többi része borzalmas állapotban van. Nem értem mi lehet az oka, mert nem olcsó a belépő a turistának – tehát lenne amiből rendben tartani a virágokat. Különben is annyi lehetőség lenne – iskolásokat vagy önkénteseket beszervezni… (tudom ez nem az én dolgom – csak véleményem nyilvánítom ki). A Bolyai egyetemhez tartozik – de ez nem mentség!!!
A belépő nem tartalmazza a fotózási lehetőséget – ezzel nincs is semmi baj, hiszen a világban megszokott dolog, hogy fotózásért külön kel fizetni.
A japánkert és az üvegházak elfogadható állapotban vannak.
A bejárat környéke…
Szomorúan mutatom a következő képeket….
Reklámok

ildikoferenci névjegye

Olyan helyre szeretnék eljutni, ahonnan nem akarok visszatérni.
Kategória: Utazás, virágok
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. adel szerint:

    nagyon gyonyoru minden

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT! Köszönöm a látogatást.

